Wednesday, December 22, 2010

Ibu Bapa

Astaghfirullahalazim
Subhanallah

Dimanakah diri aku sekarang???
Ya Allah.. Tunjukkanlah aku kejalan yang benar...
Baruku sedar bertapa berdosanya daku dengan kedua ibu bapa
Baruku sedar derhakanya aku
Baruku sedar bertapa zalimnya aku
Baruku sedar bertapa hinanya aku disisi-Nya

Ya Allah, ampunilah segala dosaku, dan (dosa) kedua ibubapaku, dan rahmatilah keduanya sepertimana mereka mendidikku pada waktu kecil.

Alhamdulillah diatas kurniaan rahmatmu Ya ALLAH
Kurniaan hidayah yang teramat bernilai
Menyedarkanku akan kesilapan diri
Yang selama ini zalim disisimu dan kedua ibu bapaku
Aku berdosa selama ini
Ya ALLAH ya tuhanku
Aku memohon keampunan darimu
Atas segala dosa-dosaku
Dosa kemaksiatan dan kemungkaran
Dosa dengan kedua ibu bapaku
Semoga air mata yang menitis ini menjadi saksi di padang mahsyar kelak
Aminnnn

3 comments:

  1. Ameen~
    haru sungguh,nasib baik es0k dh nak balik..

    ReplyDelete
  2. eh2...ni bru lari topik..
    tajuk neh xdek kaitan dgn CUTI@BALIK...

    ReplyDelete